پیگیری وضعیت مسکن مددجویان بهزیستی در سایت طایقان

در جریان دیدار مدیران کل بهزیستی و بنیاد مسکن استان قم آخرین وضعیت تخصیص زمین و جانمائی مددجویان بهزیستی در سایت طایقان بررسی شد.

در جریان دیدار مدیران کل بهزیستی و بنیاد مسکن استان قم آخرین وضعیت تخصیص زمین و جانمائی مددجویان بهزیستی در سایت طایقان بررسی شد.

در این دیدار که در دفتر مهندس اطهری مدیرکل بنیاد مسکن استان برگزار شد سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به تخصیص زمین و جانمائی مسکن 1500 نفر از مددجویان بهزیستی در طرحهای نهضت مسکن استان خاطرنشان کرد در سایت طایقان 400 نفر از مددجویان بهزیستی جانمائی شده اند و زمین تخصیص داده شده است و پیگیری امور تامین منابع مالی و... را در اولویت کاری داریم .

مهندس اطهری مدیرکل بنیاد مسکن استان هم در این دیدار با اشاره به اهتمام بنیاد مسکن استان در زمینه تسریع در تخصیص زمین های نهضت ملی مسکن گفت : سایت طایقان ۴۸۰ هکتار مساحت دارد که هم اینک طراحی و زیرسازی ۴۰۰ هکتار از این سایت مسکونی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در سایت طایقان، چهار هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد، اضافه کرد: عملیات زیرسازی و خاک‌برداری سایت مسکونی طایقان از پیشرفت فیزیکی بالای  ۴۰ درصدی برخوردار است.

اطهری تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم پس از تکمیل سفت‌کاری و نمازی بیرون واحدهای مسکونی، آنها را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

وی با تاکید بر آماده‌سازی بدون وقفه زیرسازی و زیرساخت‌های سایت طایقان، یادآور شد: واحدهای ویلایی این سایت طی یک بازه زمانی ۲۴ماهه تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: متراژ واحدهای ویلایی سایت طایقان بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ مترمربع طراحی شده است.

کد خبر 111338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد